Aankomst Peking - Reisverslag uit Peking, China van Rens Saat - WaarBenJij.nu Aankomst Peking - Reisverslag uit Peking, China van Rens Saat - WaarBenJij.nu

Aankomst Peking

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg Rens

07 Juli 2005 | China, Peking

De vlucht is goed verlopen. Ik heb geen vertragingen gehad en heb met een paar nederlanders op het vliegveld van Moskou mijn tijd doorgebracht. Daardoor was ik voor mijn gevoel redelijk snel in Peking. Het is een drukke stad en ga nu met Kees de hectiek in en erop uit.

Groetjes,

Rens.

  • 07 Juli 2005 - 18:52

    Thuisfront:

    Fijn dat alles zo goed is verlopen .Groetjes aan Kees en tot horens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2007

Route de Swahili

08 Augustus 2005

Xi'an

06 Augustus 2005

7 days in Tibet

30 Juli 2005

Van Yunnan naar hogere sferen

24 Juli 2005

Kunming
Rens
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 6382

Voorgaande reizen:

06 Juli 2005 - 07 Juli 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: